9 תשובות
וואי כן חשבתי רק אני
כן, משהו שונה מאוד השנה
כן לגמרי
כן.
הוא פחות עצוב..
(בשבילי לפחות..)
הוא פחות עצוב..
(בשבילי לפחות..)
שואל השאלה:
מרגיש הרבה פחות משמעותי
מרגיש הרבה פחות משמעותי
כן רציתי לשאול את זה גם
ונראה לי שזה מרגיש ככה כי אומרים שכאילו "השביעי באוקטובר היה שואה" אז זה גרם למילה הזאת להפוך ליותר קטנה והשואה בכלל לא הייתה אותו דבר לא היה אז צבא ולא הייתה מדינה ומי שיגן עלינו חוץ מזה פה נרצחו 1,200 ושם נרצחו 6 מיליון אז יש הבדל לא קטן הרמת האכזריות כן הייתה כמו הנאצים אבל שואה זה לא.
תפסיקו להשוות דברים לשואה בבקשה.
השנה אני מרגישה שאני לא יכולה להכיל את יום השואה אחרי מה שקורה במדינה, כל יום יש חדשות קשות וקשה להכיל עוד משהו עצוב. הבנתי שאני צריכה קצת להתנתק מזה כי אם לא זה יהיה ממש קשה, חשוב לי לזכור את מה שקרה אבל השנה אני קצת פחות מתעמקת בזה
באותו הנושא: