4 תשובות
לא נזכרים רק ביום השואה, אבל אי אפשר להיות עצובים כל השנה.
שואל השאלה:
לא אמרתי להיות עצובים
אבל לא להזכר בזה רק ביום השואה
אנונימית
אף אחד לא שוכח, אבל אין לנו מה לעשות
אמאלהה אחותי אני בול אותו הסיטואציה בחיי