4 תשובות
לא נזכרים רק ביום השואה, אבל אי אפשר להיות עצובים כל השנה.
שואל השאלה:
לא אמרתי להיות עצובים
אבל לא להזכר בזה רק ביום השואה
לא אמרתי להיות עצובים
אבל לא להזכר בזה רק ביום השואה
אנונימית
אף אחד לא שוכח, אבל אין לנו מה לעשות
אמאלהה אחותי אני בול אותו הסיטואציה בחיי
באותו הנושא: