7 תשובות
תלוי כמה השקעה נוספת זה דורש
בטח, אין מה להפסיד
אני קיבלתי שנה שעברה ב581 94 ניגשתי לשפר בחורף הזה והוצאתי 99 אז כן שווה לשפר זאת הבגרות עם הכי המון ערך באוניברסיטאות
כל הכבוד על הציון
נראה שאת שולטת בחומר עם הציון הזה אז את יכולה גם להגיע ל100.. שווה לנסות
את יכולה אין לך מה להפסיד
כן מה אכפת

גם ככה זה הציון הגבוהה
^ אתה לא בן 23 אבל?
אנונימי