6 תשובות
פשוט לחזור על החומר הכל בסדר
נפסלה לי מתכונת בהיסטוריה על זה שתפסו אותי עם טלפון לא לבכות
שואל השאלה:
אבל זה דפק לי עכשיו את כל התעודת בגרות כי נפסלתי ב1
אנונימית
זה רק י יא יותר חשובה הכל בסדר.
יש בגרות חיצונית שהיא החלק הכבד באמת ועליו מסתכלים.
לי זה נדפק בהיסטוריה בגלל המתכונת ואני ניגש על חרא ציון סופי לבגרות החיצונית כל דבר עוברים
שואל השאלה:
אבל מה אני אעשה???
אנונימית
לחזור על החומר עד שתהיי מרוצה
לא נורא יש חיצונית זה יותר חשוב