התחברות הרשמה

מה הפיפא הטובה ביותר לדעתכם?

אני חושב 17 או 18 מה אתם?
4 במאי 2024, 21:35
Fifa    
2 תשובות
2003 שהיה בעברית
ה
הפית הזה
שואל השאלה:
הייתה טובה אחי 2003 עם השדרן בעברית הnpc
L
Latin_cr7
באותו הנושא:
הבירה הטובה ביותר - איזו בירה הכי טובה לדעתכם?
מה הפיפא הכי טובה שהייתה?
איזה קבוצות יותר טובות מברסה?(בפיפא) תענו זה דחוף!!
לקנות פיפא פוינטס בפיפא לדעתכם או שזה לא שווה את הכסף?
למה רוב שחקני הפיפא הוותיקים אומרים שלדעתם פיפא 15 הייתה הכי טובה?
הפיפא החדש (22) טוב ?
אני ואחותי רבנו על מי שחקנית יותר טובה מי לדעתכם יותר טובה?
ראיתי שאלה דומה בחמות ואשמח לדעת איזו מפלגה לדעתכם מייצגת את האידאולוגיות שלי בצורה הטובה ביותר.
איך להיות יותר טוב בפיפא ואל תענו לי תתאמן
מה יותר טוב פורטנייט הוא רובלוקס הוא מיינקראפט הוא פיפא
מה הפיפא הכי טובה לדעתכם?