8 תשובות
הוא יחסית סבבה
כל פיפא חדש שיוצא נראה בדיוק כמו הקודם, ממליץ לך ממש לא לקנות אותו.
שואל השאלה:
נו והקודם לא טוב?
נו והקודם לא טוב?
אנונימי
שואל השאלה:
נו אבל מה רע בהם?
נו אבל מה רע בהם?
אנונימי
שואל השאלה:
עוד שאלה
מחשב ואקסבוקס לא יכולים לשחק ביחד אונליין?
עוד שאלה
מחשב ואקסבוקס לא יכולים לשחק ביחד אונליין?
אנונימי
מה שרע בהם זה שזה ביזבוז כסף. ההבדל היחיד בין 21 ל22 זה איזה כמה שחקנים. אין פואנטה בלבזבז 200 שקל על משחק שכבר שיחקת.
שואל השאלה:
אבל אין לי את 21
אבל אין לי את 21
אנונימי
הקודם בדיוק כמו זה שהיה לפניו...
אנונימי
באותו הנושא: