11 תשובות
לדעתי קרו או אדגר
לא, מה זה?
משחק^
כן זה כיף ממש
ואי משלא שחקנים טובים ממש
לא
כן
יש לי אבל אני לא משחק
יש לי ודיינמייק הכי טוב
יש לי, 34 אלף גביעים
ברוק האהוב עליי
ברוק האהוב עליי
באותו הנושא: