11 תשובות
לדעתי קרו או אדגר
לא, מה זה?
כן זה כיף ממש
ואי משלא שחקנים טובים ממש
יש לי אבל אני לא משחק
יש לי ודיינמייק הכי טוב
יש לי, 34 אלף גביעים
ברוק האהוב עליי