15 תשובות
וזה אחקי 3 nerfs שכבר היו לו. זה רק מעיד על כל כמה פעמים הוא הוכיח שהוא הכי חזק
הכי גרוע בארלי/ טיק
הכי טובה זה תלוי נגיד אני ממש ממש טובה עם בו ( אני איתו בזהב 1 )
אבל יש הרבה טובים עם אחרים
הייתי אומרת אדגר/ ספייק / לאון
הכי טובה זה תלוי נגיד אני ממש ממש טובה עם בו ( אני איתו בזהב 1 )
אבל יש הרבה טובים עם אחרים
הייתי אומרת אדגר/ ספייק / לאון
הכי גרועה זה פראנק, יש לו מכות חזקות והכל אבל ממש קל להתחמ, חצי מהזמן לא צריך אפילו לכוון כדי לפגוע בו, סתם יש לו מלא חיים והוא עדיין מת מהר בגלל זה. אנגלו חזק בטירוף
שואל השאלה:
^^ אדגר לא טובה. סתם כל אחד חסר ידיים משחק איתה כמו איזה טריירד
^^ אדגר לא טובה. סתם כל אחד חסר ידיים משחק איתה כמו איזה טריירד
אנונימי
הכי גרוע: טיק - למרות שלפעמים הוא יכול להיות שימושי מאוד
הכי טובים: באז, לאון, קורדליוס, אמבר
הכי טובים: באז, לאון, קורדליוס, אמבר
הכי op היה kit אבל בדיוק לפני יומיים דפקו לו nerf רציני
שואל השאלה:
שלי סבירה..
שלי סבירה..
אנונימי
אדגר הכי שבור לא שאלה
הכי גרועה: טארה
הכי טוב: גריף
הכי טוב: גריף
שמתי לב שגריף אנדרייטד לגמרי, אנשים לא קלטו את הפוטנציאל האדיר שלו, הוא ממש יהלום בלתי מלוטש
fax
^^צודק
מה גרוע בטארה סליחה
הכי גרוע זה טיק
הכי גרוע זה טיק
פוקו supporter מטורף מה את מדברת
טיק הכי גרוע ספייק הכי טוב
טיק הכי גרוע ספייק הכי טוב
הכי גרוע זה פוקו
הכי טוב זה ספייק
הכי טוב זה ספייק
אנונימית
באותו הנושא: