2 תשובות
עזוב את זה מה אתה עושה עם ההריון??
מה זה השטויות האלה? איזו עצה לא מקצועית מפסיכולוגית..
בגדת בה, לא מגיע לך שתישארו ביחד. כמובן שזה משהו שצריך לספר לה, ומשם החלטה של החברה מה היא רוצה לעשות עם הקשר אבל בגידה זה בשום צורה לא שקר לבן.
תוריד גם מעצמך את הנטל ותספר לה