5 תשובות
שואל השאלה:
אז לא הבנתי מה לעשות
אנונימי
אולי כותב לא נכון ואולי כבר השתמשו /השתמשת במייל הזה
זה לוקח זמן לפעמיפ
בטח יש יותר מידי הודעות וזה יעני תפוס ולא יכול לקבל אימיילים.
ככה זה אצלי
זה או בספאם שלך או שלא כתבת את האימייל הנכון או שהתמשת בקוד כבר.
לי כשעשיתי את זה זה לקח מלא זמן עד שקיבלתי את הקוד אז אולי הוא הישלך לך
מאוחר יותר אבל אם אתה תיצא מאפיה שמכניסים את הקוד לא תוחל להשתמש בקוד שתקבל מאוחר יותר