18 תשובות
שואל השאלה:
תגבור לפני מתכונת המתכונת שבוע הבא גם בשישי
תגבור לפני מתכונת המתכונת שבוע הבא גם בשישי
אנונימי
אם זה לבגרות אז זה בגלל שהם רוצים שתצליחו קח את זה ברגוע ותלמד זאת ברכה שמלמדים אתכם
אמ כן רוצים שתצליחו
אנונימית
אחי יש לי מחר מבחן על מה אתה מדבר
אנונימי
שואל השאלה:
כיתה יא , אנחנו כל החצי שנה הזאת לומדים כל יום עברית אבל בשישי בחיים לא למדנו דרך אגב אני לא למדתי חצי שנה כי אני גר בגליל עליון
כיתה יא , אנחנו כל החצי שנה הזאת לומדים כל יום עברית אבל בשישי בחיים לא למדנו דרך אגב אני לא למדתי חצי שנה כי אני גר בגליל עליון
אנונימי
שואל השאלה:
לחחח איזה משחיר זה יואו
לחחח איזה משחיר זה יואו
אנונימי
מבינה שזה מעצבן אבל הלוואי והיו עושים לנו זאת באמת מתנה, ובהצלחה במתכונת!
יא זה ז'ן של שנה.
שואל השאלה:
ברור שמתנה החומר יחסית קשה וזה מלא דברים לזכור אבל למה בשישי עד שכבר יש חופש
ברור שמתנה החומר יחסית קשה וזה מלא דברים לזכור אבל למה בשישי עד שכבר יש חופש
אנונימי
שואל השאלה:
מת כבר לסיים עם הכיתה הזאת
מת כבר לסיים עם הכיתה הזאת
אנונימי
כולם כולם
בקטנה יש לנו עוד קצת וסיימנו תתעודד
זה לא בקטנה כי עכשיו זה הגל של כל המתכונות והבגרויות אחת אחרי השניה וזה סבל מתמשך
שואל השאלה:
כן תכלס יש לנו בגרות כבר במתמטיקה ובעברית בסוף חודש
כן תכלס יש לנו בגרות כבר במתמטיקה ובעברית בסוף חודש
אנונימי
שואל השאלה:
ובאנגלית נראה לי גם
ובאנגלית נראה לי גם
אנונימי
נכון שזה סבל אבל תחשבי שאנחנו מסיימים עם זה ויש לנו חופש שנה הבאה זה סתלבט ולהתבאס על זה לא יעזור אז נלמד נסבול קצת וזה ישתלם
שואל השאלה:
חברים סומך עליכם תקחו קליל ותעשו מה שאתם יכולים אל תשכחו שזה בסוף רק תעודה ותמיד אפשר להשלים
חברים סומך עליכם תקחו קליל ותעשו מה שאתם יכולים אל תשכחו שזה בסוף רק תעודה ותמיד אפשר להשלים
אנונימי
שואל השאלה:
איזה חופש יש שנה הבאה? יש י"ב שגם עושים השלמות וכל החרא הזה זה לא שבי"א נגמר הבית ספר
איזה חופש יש שנה הבאה? יש י"ב שגם עושים השלמות וכל החרא הזה זה לא שבי"א נגמר הבית ספר
אנונימי
באותו הנושא: