7 תשובות
לדעתי לא.. זה בסדר אבל אני לא הייתי מבקשת
שמעי זה סתם מוזר וזאת נשמעת סיטואציה שהוציאו ישר מקומדיה ממש טובה.
חחח
לא
הייתי קופא ולא מבקש מהאקסית משהו:)
לא
הייתי קופא ולא מבקש מהאקסית משהו:)
לא לא מתאים בכלל
סתם מוזר
סתם מוזר
לא
באותו הנושא: