7 תשובות
לדעתי לא.. זה בסדר אבל אני לא הייתי מבקשת
שמעי זה סתם מוזר וזאת נשמעת סיטואציה שהוציאו ישר מקומדיה ממש טובה.
4AM
חחח
לא
הייתי קופא ולא מבקש מהאקסית משהו:)
לא לא מתאים בכלל
סתם מוזר