6 תשובות
אם זה רק כמה שעות אין בעיה, חוץ מזה פשוט תדברי איתה שהכל בסדר שאת לא שופטת אותה ושאת מוכנה ללמד אותה ואין לך בעיה
תקשורת והבנה
תקשורת והבנה
שואל השאלה:
עדכון- בסוף היא אמרה שאפשר לנסות זוגיות יש
עדכון- בסוף היא אמרה שאפשר לנסות זוגיות יש
אנונימית
בהצלחה
תקווי לטוב מקסימום נקסט זה העולם.. קשוח
שואל השאלה:
לא הבנת, כבר התנשקנו...
לא הבנת, כבר התנשקנו...
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
באותו הנושא: