9 תשובות
הכי טובים אבר.
אניי
אניי אני סטאן שלהם הם הקבוצה הראשונה שלי
אני!! מה המצב
הם מדהימים
מחכה כבר ל10.5 יוצא להם סינגל חדשש (תדמיינו כפול 7 ש)
הם מדהימים
מחכה כבר ל10.5 יוצא להם סינגל חדשש (תדמיינו כפול 7 ש)
אני
אניי אני סטיי כי הם מדהימיםם
אני והם הבסט של הדה בסט:))))
אני מכירה אבל לא שומעת
אני, להקה מדהימה.
באותו הנושא: