5 תשובות
אני יודעת!! אתה צודק.
התרגלנו כבר לצערי לאכול בשר כמו פרות, תרנגולות וכו'..
לאכול כלבים נראה לנו תמוהה כי זו גם חיית בית שאנחנו יוצרים אותה אינטראקציה יותר קרובה מאשר אדם ופרה.
אני מניחה שאם היינו מתחילים (חס וחלילה חס ושלום!!) לאכול גם כלבים בסופו של דבר זה היה הופך להרגל והיה מתקבל על הדעת.
כי כלב הוא חמוד ופרה זה מסריח
אנונימית
כי אנשים הם אנוכיים, הם לא אוהבים לשמוע שהם עושים משהו לא טוב, או משהו לא מוסרי ואתי כי הם גם לא רוצים לשנות את הגישה וההתנהגות שלהם.
יש מקומות שלגיטימי לאכול בהם כלבים, זה כמו שיש מקומות שאוכלים בהם חזיר.
אתה צודק שזה לא מוסרי ולא תקין ברמה המחשבתית, אני מתכוון שזה דופק את המוח לחשוב על הדברים האלה.
זה גם תלוי בחינוך ובחברה שאתה גדל בה, למשל מוסלמים ויהודים לא אוכלים חזיר כי זה חלק מהדת של היהדות וחלק מהדת של האיסלם.
thv
תכלס כן הסיבה שאנחנו לא אוכלים כלבים היא לא מוסרית היא תרבותית ולוגית
1. ביות כלבים נועד בשביל עבודה וביות של פרות נועד למאכל
2. לגדל טורפים זה הרבה יותר יקר תחשוב שעל כל יצור טורף שאתה מגדל אתה צריך לגדל גם את האוכל שלו בניגוד לפרה שאוכלת עשבים
זה מאוד נורמלי להרוג כלב ולאכול אותו פשוט לא בתרבות הישראלית. יש המון מדינות שבהן אוכלים כמעט כל דבר שזז כולל חרקים וחסרי חוליות, אז כלבים וחתולים לא הבעיה שלהם לאכול