9 תשובות
לא
וזה לא נפוץ.
לא, זה לא נורמאלי, פשוט עם השנים יש יותר ויותר פסיכופטים אבל זה לא עושה את זה כמשהו נורמאלי זה חולני לגמריי
זה לא נורמלי זה שזה נפוץ זה לא אומר שזה נורמלי
נפוץ לעשן סמים אז זה נורמלי לא
זה נפוץ בקטע של ההתאבדות זה נורמלי לשים קץ לחיים שלך לא
זה אולי נפוץ אבל נורמלי זה גם שפוי וזה לא כזה שפוי
גם אם זה נפוץ
זה שזה נפוץ זה רק מוכיח עד כמה העולם שלנו התעוות. נורמלי זה בטוח לא
לא, ושולחים אותך לכלא על זה, מעבר לזה שזה לא אנושי
כמו שאונס לצערנו זה נפוץ. האם זה אומר שזה נורמלי או שפוי? לא.
מהה איך נורמלי. ?