13 תשובות
זוגי או חברי?
שואל השאלה:
חברי
חברי
אנונימי
הוא רוצה אבל או שהוא פחות בעניין?
שואל השאלה:
להיפגש וכאלה
להיפגש וכאלה
אנונימי
לפי דעתי כן אבל זה תלוי בשניכם
קשר באיזה מובן?
קשר באיזה מובן?
כן
זה לא (תלוי בכם)
אבא שלי בקשר ממש טוב עם החברים שלו שגרים במרכז
והם מבקרים אצלנו מדי פעם
אז נראלי שזה יכול לעבוד
אבא שלי בקשר ממש טוב עם החברים שלו שגרים במרכז
והם מבקרים אצלנו מדי פעם
אז נראלי שזה יכול לעבוד
אבל הוא טוען שאותו חבר דרוזי לא מעוניין
שואל השאלה:
חברות שלא נפגשים בה היא חברות מזוייפת
חברות שלא נפגשים בה היא חברות מזוייפת
אנונימי
שואל השאלה
לא נכון
הם מדברים כל היום בשיחות טלפון
ואמרתי כבר שזה תלוי בכם
לא נכון
הם מדברים כל היום בשיחות טלפון
ואמרתי כבר שזה תלוי בכם
שואל השאלה:
פחות
פחות
אנונימי
אז הוא פחות רוצה והוא גם גר רחוק ממך ברמה מטורפת
לפי דעתי אל תנסה
לפי דעתי אל תנסה
לא חושב שזה כדאי חברות ברמה של ליסוע ולהפגש.. אבל אפשרי לשמור על ידידות טלפוני/ברשת. היו לי הרבה ידידים כאלו
באותו הנושא: