7 תשובות
תחשבי טוב יהיה טוב תבואי בביטחון ורגוע ומקסימום ילך לא טוב הכל בסדר זה לא סוף העולם
מתי יש לך???
אל תלחצי, הכל בסדר. תזכרי שזה ציון שיכול לעזור לך רק תלמדי ותירגעי, לחץ לא יעזור במצב
אנונימית
שואל השאלה:
המגן עוד שעה
אנונימית
את בכיתת מבר?
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אנונימית
יש לי מחר מתכונת 2 אם אני לא עוברת הלך עליי אוף
במתכונת הראשונה קיבלתי 65 אני חייבת לעבור מחר
ואיך הלך לך בסוף ?