5 תשובות
באונברסיטה זה נחשב קשה.
בתיכון לא.
בתיכון לא.
רצח
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך אני מוכיח למחכנת שזה מגמה קלה ושתקבל אותי לשם?
אז איך אני מוכיח למחכנת שזה מגמה קלה ושתקבל אותי לשם?
אנונימי
תבקש תקופת ניסיון אחריה שיעשו לך מבחן קטן על מה שהעבירו - אם הבנת את החומר אין סיבה שלא תצליח במגמה.
וואי אתה חייב ללכת לשם זאת אחת המגמות שנחשבות "כמגמת יוקרה" ויחד עם זאת היא מאוד קלה להבנה
אנונימית
באותו הנושא: