5 תשובות
באונברסיטה זה נחשב קשה.
בתיכון לא.
רצח
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך אני מוכיח למחכנת שזה מגמה קלה ושתקבל אותי לשם?
אנונימי
תבקש תקופת ניסיון אחריה שיעשו לך מבחן קטן על מה שהעבירו - אם הבנת את החומר אין סיבה שלא תצליח במגמה.
וואי אתה חייב ללכת לשם זאת אחת המגמות שנחשבות "כמגמת יוקרה" ויחד עם זאת היא מאוד קלה להבנה
אנונימית