התחברות
הרשמה
זה הגיוני שנרשמתי לקורס פרחי מד"א ויש את האישור ששילמתי אבל לא קיבלתי הודעה או משהו?
1 במאי 2024, 22:01
מד"א
קורסים
קורס פרחי מדא לרפואה
תשובה אחת
שואל השאלה:
נרשמתי לפני 4 שעות
אנונימית
באותו הנושא:
עשיתי קורס פרחי מדא אבל לא התקבלתי לקורס 60
כמה זמן אחרי קורס פרחי מדא מקבלים זימון לריאיון לקורס 60?
זה הגיוני שנרשמתי לסדנת כתיבה אבל אני מרגישה שהיא פשוט רוצחת לי את היצירתיות?
אם אני מפסידה 3 שבועות מקורס 60 במדא, הגיוני שיעיפו אותי למרות שכבר התקבלתי לקורס?
זה מהר להגיע ל 100 פרחים מהיום בערב שנרשמתי?
איך בודקים שנרשמתי לקורס הנכון באו"פ?
שנרשמתי לפה לא הייתי צריכה לכתוב סיסמה איך זה הגיוני?
חייב לעשות קורס פרחי מדא בשביל ללכת לקורס 60?
מי שנרשם לקורס פרחי מד"א כנסו
אמאלה בקורס פרחי מדא וקורס 60 המעשי מלמדים את החומר שלמדנו בקורס המתוקשב הכל מההתחלה נכון???
אם לא עשיתי בכיתה ח קורס פרחי מד"א אני יכולה ישר לעבור לקורס 60?