8 תשובות
יש לי אייפון , אבל גם גלקסי אחלה
מצטרפת לשאלה נעצתי
מצטרפת לשאלה אותו קונפליקט בדיוק
אנונימית
אני מת על סמסונג
שונא כאלו שאוהבים אייפון, לא אישי, פשוט הסתלבט מסביב זה דוחה אותי
שימי עליהם **, אם את אוהבת את הטלפון שלך תשארי איתו
שונא כאלו שאוהבים אייפון, לא אישי, פשוט הסתלבט מסביב זה דוחה אותי
שימי עליהם **, אם את אוהבת את הטלפון שלך תשארי איתו
יש לי אייפון אבל וואלה תאמת אם הייתי יכול הייתי חוזר לגלקסי חחח
שיאומי זה דוחה יש לי ואני מתה להחליף המצלמה באיכות של מיקרוגל
שואל השאלה:
לי דווקא המצלמה אחלה לא כמו של גלקסי אבל היא סבבה אבל אני שונאת איך שהיא נראת מבחוץ
איזה יש לך?
לי דווקא המצלמה אחלה לא כמו של גלקסי אבל היא סבבה אבל אני שונאת איך שהיא נראת מבחוץ
איזה יש לך?
אנונימית
יש לי redmi 12 not
באותו הנושא: