4 תשובות
לא יצא לי לנסות את החדשים יותר אבל אני עם האייפון 11 מאז שהוא יצא והוא פשוט מושלם
11, לאחים שלי יש 12,13 ו13 פרו מקס וזה אותו הדבר במחיר גבוה יותר
13
אנונימית