תשובה אחת
אפשר. זה נקרא תואר דו חוגי, את עושה בשניהם בו זמנית.
אפשר לגמרי להמשיך בכל אחד מהם כי זה נחשב שעשית גם תואר בכימיה וגם תואר בפיזיקה, אבל קחי בחשבון שבגלל שתואר שני זה כזה עמוס תצטרכי בנפרד (נניח 3 שנים תואר ראשון דו חוגי כימיה ופיזיקה, אחרי זה תואר שני שנתיים בכימיה ורק לאחר מכן תואר שני נוסף שנתיים בפיזיקה). לא מכירה אף אחד שעושה שני תארים שניים (מאסטר) בשני תחומים בו זמנית.
אפשר לגמרי להמשיך בכל אחד מהם כי זה נחשב שעשית גם תואר בכימיה וגם תואר בפיזיקה, אבל קחי בחשבון שבגלל שתואר שני זה כזה עמוס תצטרכי בנפרד (נניח 3 שנים תואר ראשון דו חוגי כימיה ופיזיקה, אחרי זה תואר שני שנתיים בכימיה ורק לאחר מכן תואר שני נוסף שנתיים בפיזיקה). לא מכירה אף אחד שעושה שני תארים שניים (מאסטר) בשני תחומים בו זמנית.
באותו הנושא: