4 תשובות
שונה מאוד
שונה
ממש לא מתאים לי סטיפס
די אותו הדבר.
האנשים שנפגשתי איתם במציאות אמרו שאין שוני בהתנהגות, רק עצם העובדה שרואים את המטבים ושומעים את הטון - אז אני נשמעת קצת יותר חברותית במציאות.
הגיוני שאהיה בסטיפס
אני טיפוס חברותי ובדרך כלל עושה דברים שונים משאר החברה
ואני סבבה עם זה