5 תשובות
זה אומר שאת בן אדם טוב שמאפשר יותר מידי. לפעמים מרגישים חוסר נוחות להגיד לא. אבל כמו שהם לא מתביישים להפיל עלייך ולנצל אותך, את אל תתביישי לסרב.
לדוג', כשאומרים לך "את עושה את זה טוב יותר ממני", תגידי: "נכון, אבל הפעם אתה תעשה את זה עד שתלמד. ככה לומדים". עם חיוך.
וכשאומרים לך: "תעשי את זה אוקי", תגידי: "הייתי שמחה לעזור, אבל אני בדיוק באמצע משהו אחר, אז תעשה את זה אתה".
ואם המנהלת בעצמה מנצלת אותך, תזמיני אותה לשיחה ותגידי לה שאת מרגישה שכולם נותנים לך את העבודה השחורה, כולל היא. את עובדת כמו כולם ולא הגיוני לנצל את הרצון הטוב שלך לסייע. את רוצה לעשות את העבודות הרגילות, ולא העבודות השחורות.
ומעכשיו, מי שמבקש ממך או מפיל עלייך משהו, את אומרת שלא. אין להם בכלל סמכות להפיל עלייך מטלות. את מסרבת!!
ואם הם אומרים בחיוך, את מסרבת בחיוך.
לדוג', כשאומרים לך "את עושה את זה טוב יותר ממני", תגידי: "נכון, אבל הפעם אתה תעשה את זה עד שתלמד. ככה לומדים". עם חיוך.
וכשאומרים לך: "תעשי את זה אוקי", תגידי: "הייתי שמחה לעזור, אבל אני בדיוק באמצע משהו אחר, אז תעשה את זה אתה".
ואם המנהלת בעצמה מנצלת אותך, תזמיני אותה לשיחה ותגידי לה שאת מרגישה שכולם נותנים לך את העבודה השחורה, כולל היא. את עובדת כמו כולם ולא הגיוני לנצל את הרצון הטוב שלך לסייע. את רוצה לעשות את העבודות הרגילות, ולא העבודות השחורות.
ומעכשיו, מי שמבקש ממך או מפיל עלייך משהו, את אומרת שלא. אין להם בכלל סמכות להפיל עלייך מטלות. את מסרבת!!
ואם הם אומרים בחיוך, את מסרבת בחיוך.
כן וגם המילה" רגע " משתיקה אויב ואז יש לך במה לסיים את הרגע הזה שקבעת
אמ תגידי שאת כבר עסוקה וכאלה או שאין לך זמן או שפשוט המילה טוב או בסדר
במיקרים שאת תקבלי תגובות מגעילות
במיקרים שאת תקבלי תגובות מגעילות
ניצול
אנונימית
שהם מנסים לנצל אותך נראה לי.
אל תתני להם.
אל תתני להם.
אנונימית
באותו הנושא: