3 תשובות
תזדייני מה את רוצה
מה שאת אומרת כאן בעצמם...
כולם רואים בך את זה... את לא רואה...
בואי נעשה לראות במי הבעיה...
בך? או... בהם?
הם העיוורים שלא רואים טוב?
או... את העיוורת שחושבת שאת לא יפה?!

תחשבי על זה.
הייתי מתה שרק יסתכלו עלי או שיגידו לי משפט כזה אז אולי את מרגישה ככה בעצמך וזה בסדר, אבל אל תתחילי להתבכיין לאחרים ככה כי אחרים רואים שאת יפה וזה *נראה* שאת יודעת את זה אז פשוט אל