5 תשובות
יש נחמדים
יש לי חבר שקוראים לו ספאם אמין
אבל אני קוראת לו ספאמי..
הצטרפתי לסטיפס לפני כמה שנים
ואני גם התמכרתי..

יש פה גוק, מה לעשות?!?
אני יודעת! אני אשאל בסטיפס..
יחידת ה_ _ _ _ _ תמיד מגיע לחמות..
איזה באסה שאסור לכתוב שמות..

נאמני נאמני אתה רע!
כולנו שונאים אותך!
כי אתה רע!
ספארמרים ספארמרים בואו נתאחד!!
כן, כן, ספאמים זה כיף!

יש הרבה חוקים.. מה לעשות..
ס.. נחסמתי לעשרים וארבע שעות ביי..



הפזמון אומר הכל.
רובם נחמדים וחלקם יותר כאן בשביל למחוק
לא אכפת לי מהם
הרוב מעצבנים.