7 תשובות
אם את עדיין חברה שלה אז לא בסדר
אבל אם התרחקתן אז נראה לי שכן, אבל בלי קשר לא הייתי מפתחת איתו שום דבר כי אמרת שפגע בה ושהוא מגעיל
אנונימית
בטח שכן. רק תספרי לה.
כן מה הבעיה משעמם לו זה לא בהכרח חייב להיות קשור לריב הזה
אולי הוא סתם רוצה לשחק איתך כידידה
אנונימית
תלוי אם חברה שלך בחיים טובים איתו, אם הם גמרו את היחסים בהם לא טוב והם בריב אז לא
אנונימית
שואל השאלה:
הם לא היו במערכת יחסים ממש, הם יצאו לכמה דייטים ולא הסתדר. אני יודעת שזה לגמרי חברי בינינו ואני לא הייתי שוקלת את זה אפילו אם לא היינו חברים לפני, אבל בגלל שאנחנו כבר מכירים מרגיש לי לא בסדר גם כלפיו לנתק קשר כי לא הסתדר בינו לבין חברה
אנונימית
^ תשאל אותה פשוט