13 תשובות
גם לקוד יש נשמה
חח זה משחק
איזה צבוע אתה!
זה נורא! גם לחיות במחשב יש רגשות!
זה נורא! גם לחיות במחשב יש רגשות!
זה רק משחק זה בסדר
הצילו מה
ברצינות חחח? זה כמו שאני אגיד שאני גנב ורוצח אם אני משחק gta
חח זה בדיוק אני וזה ממש סבבה זה כלום חחח
חחח לא זה לא הגיוני
למה אתה משחק במשחק הזה??
זה מזעזע להתעלל בחיות אפילו אם זה במשחק
בושה אני יתלה אותך במיינקראפט (סתם צוחק זה משחק זה כמו שלא תהרוג זומבי או סקלטון)
pixel lives matter
באותו הנושא: