12 תשובות
אני די בטוח שתיאלצי לעשות את זה עם שעווה, או לא לעשות בכלל
עצם העובדה שאת עכשיו במחשב/טלפון אז את נחשפת לקרינה
אנונימי
קרינה זה פשוט גל אלקטרומגנטי. כל הזמן אנחנו נחשפים לאין ספור מקורות של קרינה. הקרינה המסוכנת היא קרינה מייננת שיכולה לשנות את מבנה התא בגלל האנרגיה הגבוהה שלה.
בקיצור לילה טוב
את נחשפת לקרינה במינון כזה או אחר כול הזמן.
שואל השאלה:
אז זה לא יזיק?
אנונימית
אני לא מאמין שהאיסור על חשיפה לקרינה תקף לקרינה בלתי מייננת, והסרת שיער זו לא קרינה מייננת (תקני אותי אם אני טועה).
שואל השאלה:
מה זהipl?
אנונימית
שואל השאלה:
תבל^^ רגע לא הבנתי מה כתבת
מיננת או לא חח
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קרינה מיננת
ומה זה בלתי מיננת
אנונימית
קרינה מייננת = הורסת את תאי ומגבירה את הסיכוי שעם חידוש תאי הגוף, בתהליך הזה יווצרו מוטציות סרטניות.
קרינה בלתי מייננת זו קרינה שפשוט לא יכולה להרוס את תאי הגוף, טלפון, קרינת מיקרוגל.. אלה לא יכולים להגביר את הסיכויים לסרטן
בואי נעשה דבר מאוד פשוט: לכי לרופא המשפחה שלך או אפילו למכון לייזר ותשאלי אותם אם מותר לך לעשות הסרה בלייזר.

אף אחד פה לא מבין את הספציפיות של האיסור על חשיפה לקרינה אצלך כי 1. אנחנו לא מומחים, 2. אין לנו גישה לתיק הרפואי שלך, אבל אני מניח שלייזר ומיטת שיזוף אסורים לך.

לא כדאי להסתכן.
באותו הנושא: