5 תשובות
לפגוש אנשים מהסביבה, בית ספר וכאלה
או אפילו פה
(לא בטוח שזה כזה עובד כמו במציאות)
את רוצה לדבר בפרטי?
שואל השאלה:
אבל אין לי חברים להפגש איתם
ואני לא בקשר עם המשפחה שלי
ואני הולכת לבצפר רק בחמישי
אנונימית
אז ברשתות החברתיות
ובסביבה,
אולי בפארק או משהו
נסי חוגים
אולי שם יש חברים
תנסי להתנדב במקומות או ללכת לחוגים ותכירי חברים האנשים חדשים אם את רוצה את תמיד גם יכולה לדבר איתי בפרטי :)