5 תשובות
מאיפה את
שואל השאלה:
אני מתל אביב
אנונימית
שואל השאלה:
אז יש לכם אולי דרכים להישאר ערה ומתפקדת?
אנונימית
לא, בשביל חצי שעה לא שווה לך לסגור את הטלפון.
תקומי ותתארגני בלי לחץ :)
אין טעם לדעתי