14 תשובות
כי לממשלה לא אכפת, אנשים שם לא מושפעים מיוקר המחיה ואפילו הייתי אומרת שמרוויחים ממנו
אינפלציה
שואל השאלה:
בכללי למה מחירים נהיו גבוהים כל כך
בכללי למה מחירים נהיו גבוהים כל כך
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה אינפלציה
מה זה אינפלציה
אנונימי
אינפלציה היא תופעה כלכלית שבה יש עלייה במחירים של מוצרים ושירותים במשק ושחיקת ערך הכסף שלנו. זה אומר שהכסף שבכיס שלך קונה פחות ופחות ממה שהוא יכול היה לקנות בעבר. כשיש אינפלציה גבוהה, מחיר המוצרים והשירותים עולה והכוח הרכישתי של הכסף יורד
נכון לשקל יש ערך. סתם לדוגמא ערך בדולרים
אבל בגלל האינפלציה אז אז הערך של השקל יורד
אז מה שיכלת לקנות פעם בחמש שקל אי אפשר לקנות כי הערך של חמש שקל ירד ועכשיו המוצר שאתה רוצה לקנות שווה "יותר שקלים" אבל בתכלס זה יותר ערך של כסף.
ובגלל זה זה ניהיה יותר יקר
אבל בגלל האינפלציה אז אז הערך של השקל יורד
אז מה שיכלת לקנות פעם בחמש שקל אי אפשר לקנות כי הערך של חמש שקל ירד ועכשיו המוצר שאתה רוצה לקנות שווה "יותר שקלים" אבל בתכלס זה יותר ערך של כסף.
ובגלל זה זה ניהיה יותר יקר
שואל השאלה:
למה אי אפשר לשים מחירים נורמליים לכל דבר נגיד אני חושב לכל דבר יש פתרון
נגיד מים לא חייב למכור יקר מים אפשר לייצר ראיתי סרטון מכונה ששואבת אוויר ועושה מים ללא
הגבלה אז בטח לכל דבר יש פתרון
למה אי אפשר לשים מחירים נורמליים לכל דבר נגיד אני חושב לכל דבר יש פתרון
נגיד מים לא חייב למכור יקר מים אפשר לייצר ראיתי סרטון מכונה ששואבת אוויר ועושה מים ללא
הגבלה אז בטח לכל דבר יש פתרון
אנונימי
לא אין לזה פתרון
כי תחשוב יש מלחמה
חברות בח"ול לא רוצות להשקיע בהייטק הישראלי
המניות צונחות
הכלכלה קורסת
מה שגורם לאינפלציה
אין דרך למנוע את זה
כי תחשוב יש מלחמה
חברות בח"ול לא רוצות להשקיע בהייטק הישראלי
המניות צונחות
הכלכלה קורסת
מה שגורם לאינפלציה
אין דרך למנוע את זה
שואל השאלה:
לא מבין למה יש אינפלציה הזאת
לא מבין למה יש אינפלציה הזאת
אנונימי
שואל השאלה:
הבנתי אותך בקיצור צריך ממשלה שעובדת חחח כבר לא יודע מי מתאים להבחר ומי טוב למדינה שלנו אבל מה שעכשיו לא כזה טוב
הבנתי אותך בקיצור צריך ממשלה שעובדת חחח כבר לא יודע מי מתאים להבחר ומי טוב למדינה שלנו אבל מה שעכשיו לא כזה טוב
אנונימי
אולי זה יועיל להבין
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה לך רין
תודה רבה לך רין
אנונימי
בכיף
שואל השאלה:
רין אני חושב עידן ארץ צריך להיות ראש ממשלה הבא
רין אני חושב עידן ארץ צריך להיות ראש ממשלה הבא
אנונימי
באותו הנושא: