41 תשובות
זה לא עובד ככה
יוקר מחייה זה לא בגלל שחסר כסף במדינה
יוקר מחייה זה לא בגלל שחסר כסף במדינה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא? למה לא לטפל בזה?
יוקר המחיה והעוני הם נושאים חשובים לא?
המדנה סוחטת מאיתנו כספים, המסים גבוהים..
למה לא? למה לא לטפל בזה?
יוקר המחיה והעוני הם נושאים חשובים לא?
המדנה סוחטת מאיתנו כספים, המסים גבוהים..
אנונימית
למרות שאני לא מסכים עם זה. חברי הכנסת מקבלים כל כך הרבה כדאי כיוויכול למנוע שחיטות. מה הקשר לתקשורת? יש קשר לחרדים מכיוון שהם לקחו 14 מליארד שקל ולקחו ממשרדים חשובים אחרים במקום ועוד לדברים שלא תורמים למדינת ישראל בטלווח הארוך. לא מטפלים בזה כי לממשלה שלנו לא אכפת מהאזרח בכלל. האדם היחידי שמנסה לעשות שמה משהו זה דוד ביטן.
הממשלה הנוכחית בנתיים על הפנים בטיפול הכלכלה ולא חושב שזה ישתנה לטובה,זה ממשלה שדואגת לחרדים ודתיים בעיקר אם תשימי לב כל אחד בא עם איזה איום לנתניהו והוא כמו אפס פשוט נותן להם כי הוא רועד שיפרקו לו את הממשלה
אנונימי
כי הממשלה צבועה, כל ההבטחות שלהם לטפל בהכל היה שקר וכזב, ובמקום זה הם מעלים את המיסים ונותנים לחרדים כסף ומגדילים את משכורותיהם
שואל השאלה:
תפסיקו להאשים את החרדים
אין קשר
גם הממשלות החילוניות עשו לנו רע..
תפסיקו להאשים את החרדים
אין קשר
גם הממשלות החילוניות עשו לנו רע..
אנונימית
אבל זה נכון שתגידי להפסיק להאשים אותם לא יעזור
אנונימי
כי משעמם להם
אנונימי
ממליצה לכם לראות את התקציב
וכמה מקבל המגזר הערבי
וכמה כסף מקבל התאגיד (11 מיליון אגב)
וכמה כסף הולך לבחירות...
וכמה מקבל המגזר הערבי
וכמה כסף מקבל התאגיד (11 מיליון אגב)
וכמה כסף הולך לבחירות...
שואל השאלה:
החרדים לא אשמים
התקשורת גורמת לכם לחשוב ככה..
מי שאשם זה אנשים כמו בנט שלקח כספי ציבור לטובתו האישית..
החרדים לא אשמים
התקשורת גורמת לכם לחשוב ככה..
מי שאשם זה אנשים כמו בנט שלקח כספי ציבור לטובתו האישית..
אנונימית
חח מאיפה את מביאה את השטויות האלה?
אנונימי
שואל השאלה:
ליטרלי בנט לקח מהכסף שלנו בשביל לשפץ את הוילה שלו, זה ידוע..
ליטרלי בנט לקח מהכסף שלנו בשביל לשפץ את הוילה שלו, זה ידוע..
אנונימית
ונתניהו ניסה לקדם חוק מתנות עבורו,מזל שעצרו אתזה
אנונימי
שואלת השאלה. לפי פרסום של של כספית (עיתונאי בערוץ 12 ועוד) החרדים "תורמים" לקופת המדינה -4.7% (מינוס!!) כל שנה. ודבר זה רק יעלה אם החרדים לא ישתלבו בשוק העבודה. בעוד שרוב הנשים עובדות במגזר החדרי וזה מעולה! רק 52% מהבנים החרדים עובדים אם אני זוכר נכון. ורובם הגדול גם ליבה לא לומדים. מה שלוקח כסף ומחליש את המדינה וגוזר אותם לחיי עוני. וכאשר הממשלה נותנת 14 מיליארד שח לאנשים אלו שלא לומדים ליבה במקום לעודד אותם ללמוד ליבה זה מחליש את העתיד של מדינת ישראל. 1 מתוך 4 ילדים שנכנסים לתוכנית הלימודים הוא חרדי. מה שאומר שעוד 20 שנה כמעט 25% מהילדים יהיו ילדים שלא למדו ליבה! את יודעת מה זה אומר למדינת ישראל?? זה אומר מדינת עוני שבא יש יותר מ30% מס לאנשים כמוני וכמו כל איש עובד אחר בשביל לתת לחרדים את האפשרות של המענקים שנונתים להם היום. ולכן לחרדים חלק גדול מאוד בבעיות של מדינת ישראל. לא בגלל היותם חרדים אלא בגלל שהנבחרי ציבור שלהם דנים אותם לחיי עוני.
שואל השאלה:
יודעת
בגלל זה כל הכנסת והממשלה מושחתת..
הממשלה והכנסת הם האחראים ליוקר המחיה והעוני
יודעת
בגלל זה כל הכנסת והממשלה מושחתת..
הממשלה והכנסת הם האחראים ליוקר המחיה והעוני
אנונימית
נו מה זה ניהיה פה
משרתי ציבור שקידמו את עצמם על חשבוננו?
הלםם
משרתי ציבור שקידמו את עצמם על חשבוננו?
הלםם
שואל השאלה:
ekko
למה לחברי הכנסת לא אכפת ממיקר המחיה? למה לא אכפת לממשלה מהעם?( כל הממשלות)
ekko
למה לחברי הכנסת לא אכפת ממיקר המחיה? למה לא אכפת לממשלה מהעם?( כל הממשלות)
אנונימית
כי המדינה צבועה ויש למדינה מלא כסף להביר
כי הם חרא
לכל פוליטיקאי יש אינטרסים כשהוא יושב בתור חבר כנסת, בתור שר
ולרוב אין מה לעשות, עם כוח, בא שכרון כוח ויש רצון לפעול לטובת אינטרסים אישיים ולא לטובת המדינה.
לא טיפלו בנושא יוקר המחייה בכל השנים שישבו בכנסת בשנים האחרונות, אז יתחילו לטפל עכשיו?
הכי עצוב שממשיכים להאמין להבטחות של פוליטיקאיים למרות שההבטחות האלה, הן לא תמיד ברות ביצוע או לא תמיד בראש סדרי העדיפויות ולפעמים כשיש כוח לעשות ולשנות אז העיניים נפקחות ומבינים שזה לא כל כך פשוט.
במה התעסקו בתחילת הקדנציה? רפורמה משפטית, החלפת שם של שר לביטחון פנים לשר לביטחון לאומי ובעיקר לעשות שינויים בחזרה למה שהיה לפני הממשלה הקודמת
לא כל מה שמראים בחדשות זו האמת, יש עוד מסביב ומאחורי הקלעים, אבל ברגע שיש חוסר שליטה בממשלה זה מראה הרבה על כישלון עבודה בשביל המדינה והאזרחים
(אני אישית חושבת, ששר שמתגאה בתקציב שהשיג מבלי לפרט על מה הוא הולך להשקיע את התקציב הזה, מראה שהכל זה הבטחות בחירות ריקות מערך ותוכן)
ולרוב אין מה לעשות, עם כוח, בא שכרון כוח ויש רצון לפעול לטובת אינטרסים אישיים ולא לטובת המדינה.
לא טיפלו בנושא יוקר המחייה בכל השנים שישבו בכנסת בשנים האחרונות, אז יתחילו לטפל עכשיו?
הכי עצוב שממשיכים להאמין להבטחות של פוליטיקאיים למרות שההבטחות האלה, הן לא תמיד ברות ביצוע או לא תמיד בראש סדרי העדיפויות ולפעמים כשיש כוח לעשות ולשנות אז העיניים נפקחות ומבינים שזה לא כל כך פשוט.
במה התעסקו בתחילת הקדנציה? רפורמה משפטית, החלפת שם של שר לביטחון פנים לשר לביטחון לאומי ובעיקר לעשות שינויים בחזרה למה שהיה לפני הממשלה הקודמת
לא כל מה שמראים בחדשות זו האמת, יש עוד מסביב ומאחורי הקלעים, אבל ברגע שיש חוסר שליטה בממשלה זה מראה הרבה על כישלון עבודה בשביל המדינה והאזרחים
(אני אישית חושבת, ששר שמתגאה בתקציב שהשיג מבלי לפרט על מה הוא הולך להשקיע את התקציב הזה, מראה שהכל זה הבטחות בחירות ריקות מערך ותוכן)
אתם צועקים חרידים חרידים אבל המגזר שהכי יושב על הכסף במדינה
שאחוז התגייסים והעובדים בו הוא אפסי לעומת החרידים (כן, גם באחוזי הנשים, הערביות עובדות פחות.)
ועל זה אף אחד לא מדבר.
דממה
שאחוז התגייסים והעובדים בו הוא אפסי לעומת החרידים (כן, גם באחוזי הנשים, הערביות עובדות פחות.)
ועל זה אף אחד לא מדבר.
דממה
מה זאת אומרת? ליברמן הוריד את יוקר המחייה בייחס לממשלה הזאת. הוריד את הדלק חשמל ועוד שלא כמו הממשלה הנוכחית. הממשלה הקודמת הייתה ממשלה שהיה אכפת לה. היה הרתעה עם עזה והיה יותר טוב. כל שאר הממשלות בעשורים האחרונים היו של הליכוד. הבעיה פה היא שהליכוד הוא כבר לא מה שהיה. ביבי עיבר את זה והוא יודע שאם הוא יטפל ביוקר המחייה פעם כשאין בחירות בזמן הקרוב אנשים ישכחו והוא לא יוכל לבנות את הקמפיין שלו על זה. ולכן הוא לא מטפל בזה. יש אחם אחד בממשלה שמנסה לטפל ביוקר המחייב וזה דוד ביטן אבל אין לו הרבה כוח בממשלה.
שואל השאלה:
ליברמן לא עשה כלום..
בדיוק להפך
יאיר לפיד מסר חצי מהגז ללבנון רק כדי למצוא חן בעיני האמריקאים
כל הממשלות שקמו פה לא אכפת להם מהעם
ליברמן לא עשה כלום..
בדיוק להפך
יאיר לפיד מסר חצי מהגז ללבנון רק כדי למצוא חן בעיני האמריקאים
כל הממשלות שקמו פה לא אכפת להם מהעם
אנונימית
שאלה טובה! אחד מהבעיות העיקריות בישראל זה יוקר המחיה
חברי הכנסת והמונופולים והאליטות מחפשים דמון אז אומרים שהכל באשמת החרדים אבל את המשכורות המנופחות שלהם הם לא יורידו בשקל. למה מנסור עבאס ואחמד טיבי מקבלים תקציב על חשבון משלמי המיסים? על 73 מיליארד דולר שהלכו למחבל הראשי מהאחים המוסלמים אף אחד לא אמר כלום לא ראיתי הפגנות וכלום..מה שצריך לעשות זה לתת לחרדים תחום אחד שילמדו אותו ויתמקצעו בו. התחום שהייתי בוחר הוא רפואה. ללמד אותם רפואה מאשר את הערבים הפריווילגים שיש להם אפליה מתקנת והם ממלאים את בתי החולים עם דעות של תומכי בלסטין ואלוהים רק יודע מה עוד. עדיף שחרדים יתמקצעו ברפואה וימלאו את בתי החולים מאשר ערבים.
אנונימי
ממליץ לראות אתזה
https://youtu.be/qfndxxjo594
נתניהו של פעם בדיוק מתאר את המצב שקורה כרגע עם החרדים,כמה חבל רק שהיום הוא בכיס שלהם כי אין לו ברירה
https://youtu.be/qfndxxjo594
נתניהו של פעם בדיוק מתאר את המצב שקורה כרגע עם החרדים,כמה חבל רק שהיום הוא בכיס שלהם כי אין לו ברירה
אנונימי
שואל השאלה:
כל הממשלות עשו פה נזקים..
במיוחד הקודמת של לפיד ובנט כמה נזק הם עשו ואי ואי..
לפיד מכר גז ללבנון.. ליטרלי על מה ולמה?
בנט לקח מכספי המדינה בשביל שיפוץ ביתו האישי..
ליברמן סתם מדבר דיבורים
בקיצור החרדים לא אשמים
המדינה אשמה, המדינה לא מטפלת ביוקר המחיה וזה מעצבן
כל הממשלות עשו פה נזקים..
במיוחד הקודמת של לפיד ובנט כמה נזק הם עשו ואי ואי..
לפיד מכר גז ללבנון.. ליטרלי על מה ולמה?
בנט לקח מכספי המדינה בשביל שיפוץ ביתו האישי..
ליברמן סתם מדבר דיבורים
בקיצור החרדים לא אשמים
המדינה אשמה, המדינה לא מטפלת ביוקר המחיה וזה מעצבן
אנונימית
נכון לפיד היה ראש הממשלה ממש גרוע. הסכם בושה עם חיזבאללה התקפל להם ונתן להם גז כי הוא פחד מהסלמה בקנדציה שלו. האגו שלו יותר מידי מנופח. כל הפוליטיקאים מעניין אותם רק כסף.
אנונימי
רק הדר מוכתר תסדר את המצב
כי הם שולטים בנו והם רוצים להיות עשירים ובשביל להיות עשירים צריך עניים
בדיוק
במקום להתלונן למה מושחתים חיים על חשבונם, יורדים לחייהם של אנשים שחיים על משכורת חודשית של 1000 שקל
כוחה של הסתה.
במקום להתלונן למה מושחתים חיים על חשבונם, יורדים לחייהם של אנשים שחיים על משכורת חודשית של 1000 שקל
כוחה של הסתה.
מנסים לטפל ביוקר המחייה אבל זה לא משהו שאפשר פשוט לפתור אותו
נגיד עכשיו מעלים את הריבית כבר בפעם העשירית וזה עדיין לא עוזר להוריד את הביקושים
נגיד עכשיו מעלים את הריבית כבר בפעם העשירית וזה עדיין לא עוזר להוריד את הביקושים
משכורת חודשית של 1200 שקל ל600 אלף גברים כל חודש זה הרבה מאוד כסף,
נראה שפספסת שיעור אזרחות, שופטים וחברי כנסת מקבלים שכר גבוה כדי שיהיה להם פחות סיבה לקחת שוחד
אנונימי
הבעיה היא בחרדים שלא מועילים
אנונימי
כי חברי הכנסת הם אלה שקובעים לעצמם את השכר בלי להיות פוליטיקלי קורקט
אנונימי
מדינה של גנבים והתרבות פה היא לא מפותחת דברים טובים לוקחים זמן
תיזהר, הדר מוכתר תשתמש בשאלה שלך כדוגמה
אני חושב שתקשורת ואנשים מתמקדים על דברים פחות חשובים.
במקום להתמקד במיסוי גבוה ומערכות ציבוריות כושלות (חינוך וכו') מתמקדים בכל מיני הוצאות מינוריות כמו כאן 11 או כל מיני משכורות של פוליטיקאים כי שזה מגיע לכספים של מדינה תחשבו על שאם כול אזרח במדינת ישראל היה משלם עכשיו 30 שקל אז המדינה מקבלת 300 מיליון שקל, אז זה פשוט לא ממש בעיה מרכזית לפי דעתי.
במקום להתמקד במיסוי גבוה ומערכות ציבוריות כושלות (חינוך וכו') מתמקדים בכל מיני הוצאות מינוריות כמו כאן 11 או כל מיני משכורות של פוליטיקאים כי שזה מגיע לכספים של מדינה תחשבו על שאם כול אזרח במדינת ישראל היה משלם עכשיו 30 שקל אז המדינה מקבלת 300 מיליון שקל, אז זה פשוט לא ממש בעיה מרכזית לפי דעתי.
זה בשביל להקים תחנות משטרה
בשביל מה אנחנו משלמים לאברכים? שילמדו סיפורי סבתא?
בשביל מה אנחנו משלמים לאברכים? שילמדו סיפורי סבתא?
^^^
תוכיח.
תוכיח.