8 תשובות
חיים שלי חבל לפסול מישהו על דבר כזה אולי המצב הכלכלי שלו פחות טוב כי הוא כן משלם עלייך על מסעדות והכלמקסימום אם את רואה שזה ממש לא עלייך וזה לא זה אז תסיימי את זה
נשמע בחור רציני, שלא צריך את הפוזות המוגזמות של מלונות וכל שבוע מתנה החומריות והכסף לא אמורים להחזיק זוגיות, אומנם אין בהם רע אבל הם לא העיקר, הסיטואציה שאת מתארת לטעמי מוגזמת בכל מקרה כמות כזו של מסעדות ומלונות חופשות בחול, הגיוני ואפילו רצוי שהבחורה תעזור אפילו אם לא ביקש בתשלום, לא כי הוא מבקש אלא כי את רוצה לעזור לו, לעזור לכם נשמע שהבן אדם עם ראש על הכתפיים ולא בורח לזריקת כסף מיותרת
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא מתבסס על כסף וחומריות ולהפך אני מההתילה לא רציתי אותו ולאט לאט התאהבתי באופי שלו אבל איך שהוא נראה גם פחות מושך אותי ואני עדיין לא מצליחה להתאהב בו עד הסוף , הוא גבר מדהים באמת שאין גברים כאלה היטן אבל לפעמים מרגיש שזה לא זה , ואני באמת מפחדת לאבד אותו ואם אני נפרדת ממנו אני יודעת שבחיים לא נחזור כי הוא לא יתן עוד צאנס
זה לא מתבסס על כסף וחומריות ולהפך אני מההתילה לא רציתי אותו ולאט לאט התאהבתי באופי שלו אבל איך שהוא נראה גם פחות מושך אותי ואני עדיין לא מצליחה להתאהב בו עד הסוף , הוא גבר מדהים באמת שאין גברים כאלה היטן אבל לפעמים מרגיש שזה לא זה , ואני באמת מפחדת לאבד אותו ואם אני נפרדת ממנו אני יודעת שבחיים לא נחזור כי הוא לא יתן עוד צאנס
תזמי דברים ותראי לאן זה הולך, תקני לו דברים ושלמי עליו. מנחשת שזה יתן מוטיבציה
נראלי הוא פשוט בודק לפני לא משו מיוחד
אולי הוא עובר תקופה קשה מבחינה כספית , אל תשפטי, וגם אל תפסלי תחכי קצת אתם לא הרבה זמן ביחד
לא קמצן
אתם לא כזה הרבה זמן ביחד ולכן זה כך
נשמע אחלה בחור שדואג לך תוך כדי שמירה על עצמו
אתם לא כזה הרבה זמן ביחד ולכן זה כך
נשמע אחלה בחור שדואג לך תוך כדי שמירה על עצמו
יכול להיות שהוא עובר תקופה לא משהו מבחינה כלכלית
וגם אם את הצעת לשלם, אז הוא לא חייב לשלם בכל זאת
אם את רוצה אקסטרה ממה שהוא יכול ואת מציעה לשלם, זה רק הגיוני שהוא יקבל את זה שאת משלמת ולא יתעקש לשלם בעצמו
כאילו
ברר שעדיף שהוא ישלם, זה כיף שאנשים משלמים במקום, אבל זה לא דבר רע שהוא לא משלם, אם את זו שהציעה לשלם
הוא פשוט שומר על הכסף שלו, זה רק הגיוני
וגם אם את הצעת לשלם, אז הוא לא חייב לשלם בכל זאת
אם את רוצה אקסטרה ממה שהוא יכול ואת מציעה לשלם, זה רק הגיוני שהוא יקבל את זה שאת משלמת ולא יתעקש לשלם בעצמו
כאילו
ברר שעדיף שהוא ישלם, זה כיף שאנשים משלמים במקום, אבל זה לא דבר רע שהוא לא משלם, אם את זו שהציעה לשלם
הוא פשוט שומר על הכסף שלו, זה רק הגיוני
באותו הנושא: