7 תשובות
אז תבכה, זה טוב לשחרר
אימלה אנשים יכולים להיות כאלה חראות
אנונימית
שואל השאלה:
באמץ שכן אני באמת לא מבין מה עשיתי רע
אנונימי
אתה לא עשית כלום רע! פשוט יש אנשים באמת רעים בעולם הזה, ואני ממש מקווה שבסוף זה יסתדר לך ויהיה יותר טוב
תבכה זה משחרר
אחרי שתבכה תתאפס על עצמך תנשום עמוק ותדפוק צעקה לכרית
)רק תזהיר קודם את המשפחה
בסופו של דבר תבין מה לעשות
זה לא סיבה לבכות אני בתור ילד היו נתפלים עליי כי אני " רוסי " חרמים מרביצים לי סתם תבין דבר אחד הכל לטוב אני יכול להציע לך דבר אחד שחרר על תתיכס למה שאומרים
צר לי לשמוע,
אנשים באמת יכולים להיות כל כך רעים לפעמים
אתה בטוח שאין משהו אחד בבית ספר שאתה יכול לסמוך עליו?
אולי תנסה לדבר איתם בקשר לזה?
אנונימית