7 תשובות
קרה לי פעם ששתיתי יותר מדיי פטל ופשוט הרגשתי כאב ראש וסחרחורת וכאילו הרגשתי ממש מוזר ...
תשתי הרבה מים ותנסי לישון
תשתי הרבה מים ותנסי לישון
זה ממש לא טוב. את עלולה חס וחלילה לאבד הכרה. בכל אופן, תנסי להירגע, שאת מרגישה יותר טוב, שלחי הודעה.
תשלחי לי הודעה כשתרגישי יותר טוב
תשתי מים ותה תתקלחי ותכנסי למיטה תראי איזה סדרה שאת אוהבת
תשתי תה או מים..
תלכי להתקלח ותלכי לישון.. לא נורא. למדת להבא שזה לא טוב לעשות את זה.
תלכי להתקלח ותלכי לישון.. לא נורא. למדת להבא שזה לא טוב לעשות את זה.
לא צריך לבכות מזה אבל 5 במכה? נשמע ממש כמו התמכרות, תנסי להפסיק עם זהו לעבור למשהו אחר
אם את רוצה לבכות תבכי בכי זה טוב לרוב