6 תשובות
אני מנסה לחסוך סכום גדול אז אני לוקחת כזה בקבוק יין ואז כל פעם שיש לי כסף אני לוקחת את השטרות וכזה מגלגלת אותם ממש קטן סוגרת בגומייה קטנה כזאתי ומכניסה לתוך הבקבוק ואז ממש קשה/בלתי אפשרי להוציא את זה ברוך השם בלי עין רעה הצלחתי לחסוך מזה יותר מ5000 כרגע
אנונימית
אני פשוט חושבת לפני כל דבר שאני קונה, האם אני באמת צריכה את זה? האם אני באמת ישתמש בזה? או שזה סתם ישב לי בבית, גם אפ זה משהו קטן שלא עולה הרבה, אני לא רוצה הרים של זבל בבית
ובעתיד שבאמת יהיה לי כסף ולא סכומים קטנים כמו עכשיו אני אשים בצד כל חודש כמה אחוזים מהמשכורת לחסכונות או השקעות
לשים כל חודש כסף מסויים בפיקדון ואז גם אם את גומרת עוש יש לך כסף בצד שאת לא יכולה לגעת בו למשך שנה בערך (תלוי סוג פיקדון)
אין לי כסף