6 תשובות
מחזקת לגמרי h3ather
לא מבינה איך עדיין המקום הזה עומד
230000 מטר שעומד נטוש
והשטח עצמו הוא 44 דונם
באמת לא מבינה איך העירייה החולת כסף הזאת לא משמידה את התחנה הזאת
לגמרי
המקום הכי מסריח בישראל
והייתי בכל ישראל
צריך לשים שם 100 קילו נפץ ולפוצץ את המקום
עם האנסים והפדופילים ביחד איתו
למי אכפת זה מרכזית תא המקום הכי מסריח בעולם
לאחרונה ממש
פברואר שנה שעברה
אני מפחד ללכת שם