3 תשובות
לא נראה לי שהם סגרו אותו אני אכלתי שם
הלוואי שכן מקום כל כך מגעיל היו עכברים בשירותים כנראה שכן
סגרו בהתחלה של המדרחוב ופתחו חדש בקניון רוטשילד
באותו הנושא: