3 תשובות
לפני שנה
אהבה , מוזר
אולי קצת
"אחי" חח
מצחיק
אהבה , מוזר
אולי קצת
"אחי" חח
מצחיק
עכשיו ככה
מאוהב
לא
אם זה ימשיך
מאוהב
לא
אם זה ימשיך
אנונימי
ראה אותי, בתקופה קשה שאף אחד לא באמת אהב אותי הוא באמת דיבר איתי וראה אותי.
אני עדיין לא בטוחה אם יש לי עדיין קראש עליו אבל הרגשתי ככה.
משהו כזה שאי אפשר להסביר...
לא יודעת... פנים אל פנים הוא עצבני עליי או שהוא נחמד ברמות לא נורמליות ומאחורי הגב כשמרכלים עליי הוא אומר שאני הבת הכי נחמדה בשכבה והכי טובת לב ועוד מלא דברים טובים..
מאיזה בחינה מה אני יגיד לו? אני מדברת איתו כל יום בערך ואנחנו מדברים רגיל...
בזמן האחרון אני מנסה לשכוח ממנו
אני עדיין לא בטוחה אם יש לי עדיין קראש עליו אבל הרגשתי ככה.
משהו כזה שאי אפשר להסביר...
לא יודעת... פנים אל פנים הוא עצבני עליי או שהוא נחמד ברמות לא נורמליות ומאחורי הגב כשמרכלים עליי הוא אומר שאני הבת הכי נחמדה בשכבה והכי טובת לב ועוד מלא דברים טובים..
מאיזה בחינה מה אני יגיד לו? אני מדברת איתו כל יום בערך ואנחנו מדברים רגיל...
בזמן האחרון אני מנסה לשכוח ממנו
באותו הנושא: