4 תשובות
כן
יש לי ידידה שעבדה בבי פרש מנהלים חרא ועבודה מתישה
לפחות ממה שסיפרה לי..
לפחות ממה שסיפרה לי..
אנונימי
בי**
דודה שלי עובדת בבית פרש
באותו הנושא: