8 תשובות
שואל השאלה:
אבל ספציפית בריבר תמיד אומרים שיש שם עובדים נחמדים ברמות וגם שכתוב דרושים עובדים כתוב שהם רוצים לשם עובדים חייכנים עם וייב טוב במודעה
אבל ספציפית בריבר תמיד אומרים שיש שם עובדים נחמדים ברמות וגם שכתוב דרושים עובדים כתוב שהם רוצים לשם עובדים חייכנים עם וייב טוב במודעה
אנונימית
לא קשור למי שעבד שם, זה כבר תלוי באנשים ובחיבור שלך איתם.
לא. ממש לא.
זה לא קשור לריבר או לעבודה. זה קשור לאנשים
כמעט בכל מקום כותבים "עובדים חייכנים למשפחה חמה ואוהבת" תעשי לי טובה
אנונימית
אין לי מושג אם מדברים על river או rebar איך זה שכולם מצליחים להבין את זה?
^^חח חח חח
שואלת תשמעי אח שלי עבד שם איזה שנתיים ו-וואלה הסתדר שם לגמרי. לא יודע אם חברים עד לסוף החיים כאילו אבל יש מצב תמצאי שם אנשים אחלה. גם תלוי איפה ומי מן הסתם וגם תלוי בך . אבל כן.. זאת הזדמנות פשוט.
שואלת תשמעי אח שלי עבד שם איזה שנתיים ו-וואלה הסתדר שם לגמרי. לא יודע אם חברים עד לסוף החיים כאילו אבל יש מצב תמצאי שם אנשים אחלה. גם תלוי איפה ומי מן הסתם וגם תלוי בך . אבל כן.. זאת הזדמנות פשוט.
שואל השאלה:
rebar
rebar
אנונימית
באותו הנושא: