התחברות הרשמה

בקשר לגימלים

אני ביום שישי הלכתי לביקור רופא מהבסיס. (הוציאו אותי לביקור) עכשיו יש לי דלקת בשתן וקיבלתי 3 גימלים. עכשיו זה היה כבר בשעה די מאוחרת (חצי שעה לפני כניסת שבת) ולא היה לי איך לחזור לבית מהבסיס. עזבו את זה שאמרתי למפקדת שאמא שלי תבוא לקחת אותי ואל הסכימו. אז התבזבז לי הגימלים של יום שישי ויום שבת. היום (ראשון) יצאתי לבית ואמרו לי שאני מחר צריך לחזור לבסיס. עכשיו אני באמת עם דלקת בשתן (הם יודעים והם באמת ניסו לעזור לי בבסיס). אבל כאילו גם סתם הלכו לי הימי גימלים וגם אני לא יכול להוציא עוד ולטפל בזה כמו שצריך ואני מחר צריך לחזור לבסיס. מה אנ יכול לעשות?
28 באפריל 2024, 14:50
גימליםחייליםהוצאת גימליםביקור רופא    
תשובה אחת
אולי לדבר עם המפקד?
!
!Umai
באותו הנושא:
שאלה בקשר לגימלים בביקורופא
שאלה דחופה בקשר לגימלים בצבא
למה קוראים לגימל גימל?
שאלה בקשר לגימלים..אם הוצאתי כבר השבוע 4ואני בא שוב.. הם יןדעים שהוצאתי כבר או שאפשר לעבוד עליהם בביקור רופא?
חיילים- המלצה מרופא לגימלים עדיין נחשב גימלים נכון?
מה ההבדל בין גימלים נפשיים לגימלים רגילים?
בקשר ללהוציא גימלים
למה קוראים לגימלים, גימלים?
אני חייבת להוציא גימלים לאיזה 4 ימים לפחות מישהי מישהו שיודעת 100 אחוז להוציא גימל?
גימלים מהם? - מה זה "גימלים" בצבא?
גימלים על שעורה בעין - האם על שעורה מקבלים גימלים או בתים?