אני ביום שישי הלכתי לביקור רופא מהבסיס. (הוציאו אותי לביקור) עכשיו יש לי דלקת בשתן וקיבלתי 3 גימלים. עכשיו זה היה כבר בשעה די מאוחרת (חצי שעה לפני כניסת שבת) ולא היה לי איך לחזור לבית מהבסיס. עזבו את זה שאמרתי למפקדת שאמא שלי תבוא לקחת אותי ואל הסכימו. אז התבזבז לי הגימלים של יום שישי ויום שבת. היום (ראשון) יצאתי לבית ואמרו לי שאני מחר צריך לחזור לבסיס. עכשיו אני באמת עם דלקת בשתן (הם יודעים והם באמת ניסו לעזור לי בבסיס). אבל כאילו גם סתם הלכו לי הימי גימלים וגם אני לא יכול להוציא עוד ולטפל בזה כמו שצריך ואני מחר צריך לחזור לבסיס. מה אנ יכול לעשות?