14 תשובות
יש מלא ישראליות יפות
שואל השאלה:
נכון אבל לא ברמה של אירופאיות וגם לא באותה כמות.
אנונימית
גנים שונים התנהגות שונה בגדים שונים הרבה אבל יד גם המון ישראליות יפות
לא כולן כמוך (:
סתם בטח שיש ישראליות יפות אין בכלל מה להשוות ליופי האירופאי כי אלו דברים שונים לגמרי.
אנונימית
אני לא אומרת שישראליות לא יפות, אבל אולי את מתכוונת לזה שיש להן יופי שונה
קיצר זה בגלל שיש לנו גנים אחרים ושהם ממוצא אחר, כמו שבקרב האירופאים מבנה גוף רזה ויותר בהיר זה נפוץ, אצלנו יש דברים אחרים שנפוצים
*לא סגורה על השם* הוצאת לי את המילים מהפה .
אל תשווי אותן,
יש ישראליות יפות ויש אירופאיות יפות.
זה די גזעני מצידך.
אני יפה רצח לא יודעת על מה את מדברת
אה לא ידעתי טוב לדעת
זו הכללה די גסה. לא חושבת שאת צודקת בכלל
כי ה לא אוהב אותנו
לגמרי לא מסכים,

בוא נתחיל מזה שגם ב-אירופה לא כולן יפות
ישראליות לא סתם הבחורות בין היפות בעולם
המון ישראליות עם מראה אקזוטי
גם הגיוון ושילובי העדות+הגנים משחקים לטובת הישראליות
המשפחה של ב-ארה"ב טוענים שהישראליות וה-הונגריות הכי יפות בעולם
אכן ב-ארה"ב המון בחורות עם מראה סתמי
אבל גם באירופה בחורות מאוד יפות,מדינות עם בחורות יפות:
רוסיות ו-אוקראיניות
צ'כיה (פראג)
איטליה (מילאנו)
שוויץ (ציריך) ועוד ועוד
חח יש מלא ישראליות יפות- תפתחי את העיניים תביני שאת לא מכירה ולא ראית את כל הבנות בארץ בשביל להגיד את זה ילדה
אנונימית
תלוי מה הטעם שלך היה בלוגר רוסי שאמר שמראה טיפוסי של ישראליה זה שיער שחור ותחת גדול
אנונימי