8 תשובות
חוץ מזה שזה זול ועצוב שזה הכבוד שיש להן לגוף שלהן בעיניי, לוקח שנים לעשות מזה כסף אז למה?
שיעשו מה שטוב להן
אבל חבל כי יש דרכים הרבה יותר מכובדות להתפרנס
אבל חבל כי יש דרכים הרבה יותר מכובדות להתפרנס
הנקודה כי למה?
יש נשים שאין להן ברירה שהן נמצאות במקום ככ נמוך שאין ברירה בכלל
יש נשים שאין להן ברירה שהן נמצאות במקום ככ נמוך שאין ברירה בכלל
אנונימית
עצוב מאוד
אנונימי
שיעשו מה שהן רוצות
אבל לדעתי זה עצוב שהן מתפרנסות מזה
אבל לדעתי זה עצוב שהן מתפרנסות מזה
יש לי בעיה מורלית עם זה. זה לא שונה בהרבה מסתם להעלו תמונות של עצמך לאינטרנט, המוח מקבל דופאמין ו-ולידציה על מכירה של הגוף שלך, וזה בעייתי כשמדברים על נערות וילדות ולא נשים מבוגרות שכבר בשליטה על החיים שלהן
אני מאמינה שבאמת 90% מהזמן זה או מוצא אחרון או בעיה נפשית כלשהי, אנשים לרוב לא באמת רוצים את זה ואלה שכן אז לא באמת אכפת להם מה אחרים חושבים
תמיד קל לאנשים לומר " אבל שפשוט תעבוד בזה ובזה " אבל זה ממש לא אותו כסף
אני ממש לא ארצה שהילדים שלי יעשו את זה, זה למה אני אפעל בשביל שלא יהיה להם את הרצון או את הצורך לעשות את זה
תמיד קל לאנשים לומר " אבל שפשוט תעבוד בזה ובזה " אבל זה ממש לא אותו כסף
אני ממש לא ארצה שהילדים שלי יעשו את זה, זה למה אני אפעל בשביל שלא יהיה להם את הרצון או את הצורך לעשות את זה
טיפה עצוב הייתי אומרת
באותו הנושא: