17 תשובות
זה משתנה זה יכול להגיע מאוחר יותר
727
זה עוד בסדר אל תדאגי תהני כל עוד את יכולה.
רגיל לגמרי, את יכולה לקבל עד גיל 16.
זה רגיל יש בנות שזה מגיע להן יותר מאוחר ויש כאלה שמוקדם
אם את ממש דואגת תלכי לבדוק את זה אבל הכל טוב יש לי גם חברות שעדיין לא קיבלו
זה נורמלי אל חשש
יש כאלה שקיבלו גם בכיתה ט
זה כל אחת והזמן שלה אני קבלתי בכיתה ט כזה בערך אבל אם בא לך לבדוק לייתר בטחון תבדקי
ברור שזה רגיל יש מלא בנות שמקבלות מאוחר גם אם תקבלי בגיל 15 זה בסדר אם זה מעל 16 זה כבר לא תקין וצריך לבדוק
זה הגיוני יש כאלה שמקבלות בגיל 16 אבל אם זה מלחיץ אןתך תבררי עם רופא נשים
זה נורמלי לגמרי.
אם זה לא יבוא תוך שנתיים מומלץ ללכת לרופאת נשים
אבל עד אז את לא צריכה לדאוג
זה רגיל יש כאלה שמקבלות יותר מאוחר מגיל 14 אפילו
יש מצב שאת בתת משקל?
או שחסר לך ויטמינים?
יש מצב שזה זה, אבל אל תתחרפני, דודה שלי קיבלה בגיל 14-15 והיא בסדר גמור
כמו שאמרו מעליי, תהנה מזה כמה שאת יכולה
שואל השאלה:
^אני שוקלת 49 בערך אז לא (:
אני אוכלת פירות ירקות וחלבון הרבה ואוכלת בריר אז לא חושבת
אנונימית
זה בסדר גמור את יכולה לקבל גם רק בגיל 16 אל תילחצי אצל הרוב זה בדרך כלל יחסית קרוב למתי שאמא שלך קיבלה אבל לא בהרכח בינתיים תהני מזה שאת לא גוססת כול חודש
ברור הכל טוב יש כאלה שמקבלות גם בגיל 16 אצל כל אחת זה שונה
אם זה מלחיץ אותך את יכולה ללכת לבדוק אבל זה ממש רגיל וזה סבבה
אני קבלתי בגיל 13 ושבעה חודשים
בחופש הגדול
אם זה מרגיע אותך
אצל כל אחת זה שונה