12 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל זה עדיין איכשהו מסביר על זה שיש להן ראייה שונה
אנונימית
שואל השאלה:
כן כן אני מדברת רק על הטענה בלי קשר לדוגמאות וההוכחות
אנונימית
שואל השאלה:
אני כותבת בעד^
אנונימית
להוסיף דוגמאות והוכחות
זה שלנשים יש ראייה שונה זה נכון, מה למשל? איך זה יכול להועיל? איפה זה מתבטא?
ובנוסף להסביר למה זה טוב? היכן התועלת שבכך
ואגב תצפיתניות זה לא קרבי זה תומך לחימה אז זו לא דוגמה טובה
שואל השאלה:
אנונימוס^
דווקא בגלל שיש להן ראייה שונה כמו הדוגמה שציינתי קודם זה יכול רק להוסיף לכוחות הקרביים
אנונימית
כשאת אומרת "מה שקרה עם התצפיתניות בשבעה באוקטובר" זה כללי מדי ולא מצדיק את הטענה.
שואל השאלה:
אני כותבת בכלליות כאן, ברור שבטיעון עצמו אני אפרט
אנונימית
עדיין את צריכה לציין איפה זה מתבטא בפועל
זה שיש להן ראייה שונה זה סבבה, אבל למה זה טיעון שמצדיק גיוס נשים לקרבי?
איך זה שיש לנשים ראיה שונה מצדיק את הטענה שלך?
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה
אני לא מדברת על הדוגמאות וההסברים, זה מובן לי מאליו ואני יודעת מה אני צריכה לכתוב שם
אני מדברת על הטענה העיקרית, יש משהו להוסיף לה?
אנונימית
שואל השאלה:
ויש לך רעיון לדוגמה כשאתה טוען על שוויון? כבר כתבתי על זה בטיוטה ולא מצאתי שום דוגמה,מחקר, מאמר לכתוב עליהם
אנונימית
אני הייתי מתבסס יותר על שוויון, יכול להיות שיש הצדקות טובות לטענה שלך.
בהצלחה.