3 תשובות
בתור מישהי שכותבת, אני חושבת שזה יהיה יותר יפה אם לא תהיה הצעה דווקא. פשוט שהוא יציע לה יותר להיפגש איתו,לעשות ביחד דברים וכאלה, ותראי איך הם מתקרבים ונהיים חברים (או שדווקא מתרחקים). לא חייב שהוא יציע לה באופן ישיר וגלוי להיות חברה שלו, אפשר פשוט לפתח את זה במהלך הסיפור.
"את יודעת חשבתי על זה קצת את ליידי עושה לי נעים ושמחה בלב ואני אוהב את זה (תכונות אופי של הילדה)
ואשמח עם תהיא חברה שלי
משהו כזה את יכולה ללטש או משהו
ואשמח עם תהיא חברה שלי
משהו כזה את יכולה ללטש או משהו
בתור מישהי שגם כותבת, עדיף שהם פשוט יהפכו לזוג, תתחילי בזה שהם יצאו יותר, ואז נשיקה. לא צריך עכשיו להודיע רשמית שהם זוג.
באותו הנושא: