3 תשובות
קודם כל, את ממש לא תפריעי לו
ואני מתמודדת עם אותו הדבר אני באמת מבינה אותך וזה ככ קשה, אישית מה שמנחם אותי או טיפה מחזיר אותי זה לקרוא, אני קוראת ספרים שאיכשהו טיפה דומים על הפוסט טראומה שלי, אבל שקורה שם ריפוי, שיש נחמה, ספרים מנחמים, משהו שעושה לך חם בלב. או לשמוע מוזיקה מנחמת, בעיקר משהו שמרגיש כמו ליטוף כזה, משהו שמחמם אותי, מחזיר אותי ומעורר בי רגש
בהצלחה ואת הכי מלכה שיש 3> אם את צריכה משהו אני כאן
שואל השאלה:
תודה אני מעריכה את זה הכי בעולם
אנונימית
ברור3>>> אין לי מילים לתאר כמה אני מבינה אותך באמת
אפילו שאנחנו לא מכירות, תדעי שהכאב שלך זה הכאב שלי ויהיה טוב